Şatış Sonrası Destek Ve Garanti Koşulları Neleri Kapsar?
Satın almış olduğunuz ürünlerimizin garantisi 2 yıldır. Mobilya ve aksesuarları,Beyaz eşya, küçük ev aletleri, züccaciye,tekstil, kategorilerinde garanti kapsamı ürün markası tarafından verilmektedir Satın alınan ürünlerin arızalanması durumunda ürün tarafımıza faturası veya satış formu ile arızanın ne olduğuna dair bir bilgilendirme notu ile birlikte gönderilmelidir. Tarafımıza gönderilen ürün üretim servisimize ulaştırıldıktan sonra belirttiğiniz arıza dikkate alınarak teste tabi tutulur. Ürünün arızası ilgili garanti sağlayıcı üretim servisimiz tarafından onaylanmalıdır.
Garanti sağlayıcı tarafından herhangi bir arıza tespit edilmemesi durumunda ürün aynı şekilde müşteriye iade edilir. Garanti sağlayıcı tarafından arızanın garanti kapsamında olmadığı tespit edilirse ya ürün müşteriye iade edilir ya da müşteriden onay alınarak ücretli olarak onarım gerçekleştirilir. Garanti sağlayıcı tarafından arızalı ve garanti kapsamında olduğu tespit edilen ürün onarım yapılmak üzere işleme alınır. Onarım için yasal süre maksimum 30 iş günüdür. Bu süre içinde onarımın gerçekleşmesi durumunda ürün onarılmış olarak müşteriye geri gönderilir. Bu süre zarfında ürün onarılamazsa veya ürün herhangi bir şekilde onarılamayacak durumda ise yenisi stokta mevcut ise birebir değişim yapılarak tekrar müşteriye gönderilir. Stok durumu müsait değilse ürün sahibi ile irtibata geçilerek ya ürün iade alınır ya da müşterinin onayı alınarak muadili veya benzeri bir ürün ile değişim yapılarak ürün sahibine gönderilir.
Özel Ürünleri İade Edebilir miyim ?
Ortalama 30 iş gününde size özel üretilen ve tarafınıza teslim edilen Mobilyalar, Sehpa ,Aksesuarlar ve tamamlayıcı ürünler özel ürün kapsamına girmektedir.
Özel olarak mekanınıza uygun olarak tasarlanıp üretimi yapılan ürünleri maalesef iade alamıyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.